Friday, January 8, 2010

KOLEKSI HAIWAN KESAYANGAN TOK MEK & TOK AYAH





Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum wbt. Terlebih dahulu aku minta maaf kepada pengunjung blog aku yang dah bersarang, penuh dengan sarang labah2 dah aku rasa. lama dah tidak update. seperti aku nyatakan dalam blog gomogiwedding yang masa cukup membatas aku untuk update. banyak kerja-kerja editing yang perlu aku selesai untuk memastikan album sampai mengikut jadual. Tapi aku cuba update blog sekerap yang mungkin. Masa cuti sekolah aku balik ke Kelantan pada 15/12/09. banyak benda aku shoot masa di Kg aku di Kubang Kerian. Rasanya 2 minggu aku balik tak cukup, banyak benda lagi aku nak shoot. gambar2 ni aku shoot masa lepak dengan ayah aku di tepi rumah. Lembu ayah aku ni baka dari argentina yang telah menang banyak anugerah di sekitar kelantan. Antara anugerah yang diterima lembu badan cantik, mata cantik, bulu cantik, lenggok badan menarik. pergggggh.. ada jugak pertandinga macam tu. mula-mula tu aku mcam tak percaya, tapi sembang dengan ayah aku barulah aku percaya. macam-macam pertandingan di kelantan. itulah UNIKnya Kelantan.hehehehe. Kucing pula namannya MEK BU. aku pun tak tahu kenapa Mek aku letak nama Mek BU. Dia ni keturunan yang ke 7 dari salasilah keluarga MEK BU. perghhhh kira waris akhir kucing- kucing yang ada di rumah aku. oklah... sambung crita lain pulak.

0 comments:

 

GOMOGI PHOTOGRAPHY Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template