Friday, August 21, 2009

INDOOR EXPERIMENT


Baru hari ni baru bleh praktik apa yang aku belajar dengan Bro Syed Nasir dan dibincangkan lagi dengan bro Suhaimi. thanks a lot. Untuk shoot ni aku buat simple setup saja, guna torch light, reflector dan cermin muka. aku cuba shoot teknik LOW KEY. nampak senang tapi agak susah terutamanya nak dapatkan lighting yang betul2 perfect. banyak lagi kekurangan dalam gambar ini. Namun aku akan perbaiki di hari lain. aku rasa hanya 45% apa yang dirancangkan menjadi. apa yang penting praktis, praktis, praktis...

4 comments:

edy on August 22, 2009 at 1:31 AM said...

hai geng dalam betul sdh ilmu ko ni..... blh kasi bagi sikit ka...

Mazlan on August 22, 2009 at 12:57 PM said...

setup simple giler.. nnti di pusat ko kita buat

edy on August 30, 2009 at 9:43 PM said...

harap dpt jmpa d kem la nanti... saya baru ja mo brjinak2 dgn ps3 ni... ketinggalan betul.. mmg ko hebat la klu editing...

tolahah on October 23, 2009 at 6:47 PM said...

Assalamualaikum,
saya suka tengok dengan eksperiment yang saudara buat tu. Satu percubaan yang baik. Cuma satu sahaja pada pandangan saya ialah bila kita buat projek berkaitan dengan pengiklanan produk terutamanya kena berhati-hati dengan subjek jangan nampak senget walau sedikit pun.

Gambar ni ada 'sedikit' senget. Permainan cahaya dan komposisi pada saya... mantap! tahniah.

 

GOMOGI PHOTOGRAPHY Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template