Thursday, July 16, 2009

EXPERIMENT









Bosan sibuk dengan seliaan folio Reka cipta, aku ambil kesempatan shoot ala iklan dengan bantuan students 5UKM. aku bagi diorang release tension sebab dah berapa minggu siapkan artifak dan folio. so x dalah sakit mental diorang ni. Lokasi shooting di kawasan lalang dekat padang SMK Bingkor. aku mmg dah plan apa yang aku nak dari shooting ni. so x dalah buang masa pikir di lokasi pengambaran. kerjasama bebudak RC mmg sgt bagus dan cukup sporting. maklumlah kena ambil gambar. Tujuan aku shooting sebab lama dah x pegang camera dan outing outdoor ni kiranya lepas gian laa ni. secara teknikal aku guna 1 flash saja dan trigger dan ditambah dengan ambient light. aku cuba shoot dan edit macam otai DIDIZ ( fotokahwin) dan hasilnya aku puas hati walaupun hanya 60% yg menepati apa yang DIDIZ buat. bagi aku yang penting praktikkan apa yang kita blajar dari blajar2 tapi duduk diam x buat apa2. rugi ilmu yang diperolehi. peringatan untuk aku jugak. so thanks to all guys , SANGARIA, JACKLEY, CALSEND and JASWENDY.


0 comments:

 

GOMOGI PHOTOGRAPHY Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template